недеља, 15. јануар 2017.

MOJE OMILJENE KNJIGE PART 1

Ćao svimaa! Danas sam odlučila da vam predstavim neke od mojih omiljenih knjiga.Moj omiljeni pisac je Gijom Muso pa su sve knjige od njega   

1.Možda nebo zna-Gijom Muso
 Ovu knjihu sam nedavno pročitala i jaako mi se svidela. Preporučujem je svima!



2. Ostani kraj mene-Gijom Muso  



3.Kako bih bez tebe-Gijom Muso 


To je to što se  tiče ovog posta. Ovo je prvi deo. Inače u drugom delu neće biti samo knjige od Gijoma Musoa. Sve ove knjige preporučujem i stvarno su odličnee! Ćaoo! <3



4 коментара:

  1. Hm. Nisam niti jednu procitala. Ali hvala na preporuci :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam procitala nijedan od ovih romana ali koliko sam upoznata sa djelima Gijom Muso znam da su u pitanju ljubavni romani :)

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam pročitala nijednu njegovu knjigu još. Možda bi sljedeći put mogla svojim riječima opisati radnju i stvari koje su ti se svidjele u knjizi. :)

    Its Nina

    ОдговориИзбриши