недеља, 14. мај 2017.

IDEJE ZA MATURU

Ćao svima. Ove godine sam maturant , i nisam još uvek proživela to iskustvo- proslava mature pa ne mogu da pričam o tome. Ali mogu vam dati par saveta kako da se obučete , šta ja mislim o nekim stvarima itd.... Pa da krenemoo!

1. Prva briga je naravno da li će se neko obući kako vi , da li će imati istu haljinu ili nešto drugo . Zbog toga bih vam preporučila da ne  kupujete odeću u tržnim centrima , gde će verovatno svi i kupiti . Naravno ne mogu ja vama da zabranim , ako vi želite da kupite u nekom tržnom centru , ali oni se svima čine najpogodniji i najpovoljniji pa će samim tim većina izabrati svoje odevne kombinacije tamo. U centru Novog Sada ima tooliko radnja koje su stvarno kvalitetne. I ja sam kupila moju haljinu u jednoj radnji u centru . U pitanju je radnja sa veoma kvalitetnom odećom. Naravno , opcija je i da šijete haljinu , što se meni takođe svidja.

 2. Da li obući haljinu , suknju ili pantalone? Ja sve ovo podržavam , i ohrabrujem svaku devojčicu da se ne oseća neugodno u haljini . Ako ste malo punije , naravno nemate čega da se plašite i možete obući haljinu ili suknju takodje. Ali ako ste se odlučile za neke pantalone i to je okej takodje..Kombinezon je nešto za šta bih se ja opredelila da nisam kupila haljinu..Ako niste izabrali šta biste mogli obući šorts mi je takođe dobra opcija , ali tu morate da izgledate jako lepo i mršavo , takođe niskoj devojci šorts neće stajati najbolje samo će isticati koliko ima kratke noge i koliko je niska.


 3. Kratka ili duža haljina? Za malu maturu UVEK praktikujem kraću haljinu . 


Neke ideje:

Samo da napomenem da štikle ne pratktikujem za malu maturu. Zamoliću vas sve samo da ne hodate u štiklama a da pritom to ne znate. Meni to lično izgleda kao neka čaplja na štiklama...Hhahaha. Šalu na stranu , ali stvarno ne izgleda dobro i radije se opredelite za neke baletanke , sandale , starke...

O šminci frizuri i noktima. vam neću pričati. Samo ću reći da ja mislim da je u redu da se profesionalno šminkate. Ja hoću... I daću vam par predloga za šminku i frizuru...I da takođe ću raditi i nokte.
Takođe ću vam pokazati za koju sam se šminku ja opredelila.

Ovo je šminka za koju sam se ja opredilila.

Drage moje , to je to što se tiče ovog posta! Ne preterujte sa odećom, šminkom i potrudite se da sve to izgleda lepo i elegantno i naravno primereno vašim godinama. Lepo se provedite na maturi i nemojte da plačete....to je jedan lep dogadjaj (kome ja pričam , pa ja ću prva zaplakati)...

 

2 коментара: