петак, 23. јун 2017.

TRENDOVI NA BALKANU 2

Ćao svimaa! Prvo želim da se izvinim na tome što me nije dugo bilo  , ali učila sam za prijemni ...i da budem iskrena nije to jedini razlog što posta nije bilo duže vreme , već i manjak inspiracije . Balkanski trendovi je post koji sam radila ,čini mi se, prošle godine i videla sam da vam je dosta zanimljiv , pa sam odlučila da napravim i drugi deo.

1. Mrežaste čarape


Ovaj  trend je baš popularan i van Balkana. Idalje ne znam šta da mislim o ovome. To jako lepo izgleda na slikama i može biti pogodak. Ali , kada vidim decu od 11-12 godina da nose ovo nekako mi pokvari celu sliku i mišljenje  o ovome trendu. Tako da još uvek nisam formirala neko mišljenje o ovome.

2. Roza senka za oči


Ovo je trend koji mi se mnooogo svidja. Čak sam za maturu imala šminku na taj fazon. Mislim da se na Balkanu još uvek nije taj trend pokazao nešto uspešnim . Ovaj trend odličan i da će biti popularan i na Balkanu , ako već nije.

3. Slip over t-shirt
Ovo je trend koji je baaš popularan na Balkanu , ali je dobio i mnogo hejta. Meni se lično ovo dopada i super izgleda baš zato što je neobičan.

To bi bilo to za ovaj post. Ako želite i 3 deo , napišite u komentarima! Ćaoos!






3 коментара:

  1. Iskreno, recimo da mi se zadnji trend najviše sviđa. Skorz mi je fensi. Divan post :))

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Ja isto ne volim kad vidim da 11-12 godišnje curice nose takve mrežaste čarape, a ova zadnja mi se uopće ne sviđa :3
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши